Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Autor
Trzewiczek Ignacy
(2)
Bielski Mateusz
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Makówka Filip
(1)
Marcinek Jarosław
(1)
Millán Germán P
(1)
Nevskiy Oleksandr
(1)
Riley Kevin
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Simpson Clarence
(1)
Szyma Rafał
(1)
Szyma Rafał (1981- )
(1)
Słaby Piotr
(1)
Turczi Dávid
(1)
Valls Edu
(1)
Wehrle Cole
(1)
Wesołowski Piotr (1982- )
(1)
Włóczko Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(7)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza startowa, 10 plansz regionu, 5 dwustronnych plansz gracza, 1 dwustronna plansza faz księżyca, 30 dwustronnych kafelków terenu, 10 żetonów punktacji regionu, 20 żetonów zwierzyny, 12 bonusowych żetonów terenu, 20 żetonów samotnego wilka, 12 żetonów akcji bonusowej,, 50 żetonów PZ, 4 żetony przypominające, 20 pionków wilka alfa, 40 pionków wilka, 60 nor, 20 legowisk, 5 kart pomocy, instrukcja.
Czas gry: 75 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wilki to pełna interakcji i mocno tematyczna gra o watahach, do której powraca się raz za razem. Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - Twoje wilki mogą przejść na ich stronę! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza gry, 14 wymiennych elementów planszy, 4 plansze graczy / trybu solo, 4 chorągwie / "+100" PZ, 12 kości, 1 znacznik Wielkiego Ducha, 1 znacznik Pagody, 12 znaczników Graczy, 44 znaczniki Pielgrzymów, 20 znaczników Kodam, 24 znaczniki Budynków, 72 znaczniki Zasobów (18 x drewno, 18 x kamień, 18 x jadelit, 18 x sake), 24 kafelki Budynków, 6 kafelków Budynków Starożytnych, 5 kafelków Skarbów Jezior, 32 kafelki Kryształów, 24 kafelki Duchów Mitama, 32 kafelki Ważek, 16 kafelków Torii, 13 kafelków Głazów Iwakura, 1 kafelek Postawy Tengu (tryb solo), 29 kart Yōkai, 20 początkowych kart Yōkai, 24 karty Bitoku, 28 kart Wizji, 10 kart Akcji Tengu (ryb solo), 58 Amuletów (+1, +2, +3), 32 znaczniki mnożników Zasobów (x3), 12 znaczników Hikaru, 4 arkusze pomocy, instrukcja.
Czas gry: 120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Bitoku to średniej ciężkości euro gra, która stała się największym hitem Essen SPIEL 2021. Utrzymana graficznie w stylu studia Ghibli, przeniesie nas do świata japońskiej mitologii, gdzie jako leśne duchy będziemy walczyć o zdobycie przychylności mitycznych stworzeń i prastarych bóstw. Bitoku umiejętnie łączy w sobie mechaniki dice workers i hand management, czyniąc rozgrywkę niezwykle intuicyjną, co wyróżnia ją na tle innych euro gier. W Bitoku gracze wcielają się w role duchów lasu Bitoku na swojej drodze ku transcendencji, aby wznieść się i stać się kolejnym wielkim duchem lasu. Aby to zrobić, będą mieli pomoc yokai, kodama i różnych pielgrzymów, którzy towarzyszą im na ich drodze. Jest to gra polegająca na zarządzaniu ręcznym i budowaniu silnika z wieloma ścieżkami do zwycięstwa. Gracze będą mieli yokai reprezentowane przez karty składające się na ich rękę, które muszą być umieszczone w odpowiednich miejscach we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalne korzyści z oferowanych przez nich zdolności. Co więcej, podczas gry gracze mogą zdobyć więcej kart yokai do swojej talii, zwiększając w ten sposób swoje opcje gry i osiągając wyższy wynik. Każdy gracz ma również trzech strażników yokai (w postaci kości), których może wysłać do dużych obszarów lasu na planszy głównej w celu uzyskania wszelkiego rodzaju nowych opcji, w które może grać podczas gry. Tymi opcjami mogą być struktury, które budują w określonych obszarach lasu, kryształy duszy, które generują zasoby podczas wykonywania określonych działań, a także wiele innych. Gracze mają również szansę pomóc mitomom, Istnieje naprawdę szeroki zakres działań do wykonania, i to bez uwzględnienia osobistej domeny, w której gracze mogą stworzyć kolejną warstwę dodatkowej strategii podczas zarządzania pielgrzymami. Pielgrzymi to wyznawcy gracza, którzy wyruszają w podróże kontemplacji i refleksji, a następnie dzielą się swoimi doświadczeniami i nauką na ścieżce ducha z Bitoku. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 160 kart o wymiarach 80x120mm, 40 kart o wymiarach 44x68 mm, 12 pionków, 6 plansz śledczych, 6 żetonów, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Aeon's end / Kevin Riley ; ilustracje Gond Studios ; tłumaczenie Michał Włóczko. - Druga edycja. - Knurów : Portal Games, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 16 Bram, 8 Arkuszy Magów, 4 arkusze Nemezis, 324 karty, 90 żetonów, 2 wskażniki, arkusz pierwszej rozgrywki, instrukcja: 20 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią. Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go. W Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 220 kart (63x88mm) w tym: 30 kart Barbarzyńców, 30 kart Japończyków, 30 kart Rzymian, 30 kart Egipcjan, 84 karty Zwykłe, 16 kart Ataku ; 4 plansze frakcji, 1 plansza punktacji, 4 znaczniki frakcji, 1 znacznik rundy, 1 żeton pierwszego gracza, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, min. 131 drewnianych znaczników (31 drewna, 31 kamieni, 31 jadła, 38 robotników), instrukcja.
Czas gry: 45-90 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 55 kart w tym: karty pomysłów, przedmiotów startowych, bestii, oraz karta porządkowania obozu ; 220 kart w tym: karty wydarzeń, wraku, przygód, tajemnic, Piętaszka oraz psa, 12 unikatowych kości, 11 kafelków wyspy, 93 żetony, 108 drewnianych znaczników, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, skrócony przebieg tury, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: dwustronna plansza-mapa, instrukcja, księga praw, arkusz przebiegu rozgrywki, 4 karty przebiegu rozgrywki, 4 plansze frakcji, 2 kości, 94 karty, 56 drewnianych pionków (25 wojowników Markizy de Kot, 20 wojowników Dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników Sojuszu Stworzeń Leśnych, 1 pionek Włóczęgi), żetony: 3 znaczniki relacji Włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żetony ruin, 6 tartaków Markizy de Kot, 6 warsztatów Markizy de Kot, 6 koszar Markizy de Kot, 7 gniazd Dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy Sojuszu Stworzeń Leśnych, 8 żetonów drewna Markizy de Kot, 1 twierdza Markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków Sojuszu Stworzeń Leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczonych literą "S", 4 przedmioty z ruin oznaczone literą "R".
Czas gry: 60-90 minut.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Gra o potędze i władzy Nikczemny Markiz de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jego rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. „Root” to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Źródło: bonito.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej